Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2009

ΟΙ ΓΕΦΥΡΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ (LIFE BRIDGES)))




5 σχόλια:

  1. καλησπέρα .Ωραίες φωτο και ειδικά αυτή της γέφυρας του Ριο . Πρέπει όμως να βάλεις μερικές φωτο απο Ελασσόνα. Ξέρω ότι έχει υπέροχα μέρη στα οποία και έχω πάει πολλες φορές μια και είμαι από ΛΑΡΙΣΑ ΑΕΛΑΡΑ ΟΛΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΛΗ ΜΟΥ.ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΝΑ ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΟΥ.ΤΕΛΙΚΑ ΟΛΗ Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ .ΑΣ ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΛΥΚΕΣ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ .ΑΑΑ!ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.ΑΝΑΖΗΤΩ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΣΟΥ,ΠΟΙΗΣΗ,Κ.Λ.Π.ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ?ΧΡΙΣΤΙΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. beelovers!!!...Πατρίδα είσαι λοιπόν...χαίρομαι!!!!...όσο για τις ΕΙΚΟΝΕΣ που λες...έχω βάλει σε παλαιότερες αναρτήσεις...στο μέλλον θα αναρτήσω..ξανά...σ'ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σου..!!!καλό Σ/Κ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Xristina!!!γλυκιά Χριστίνα!!!!!σ'ευχαριστώ πολύ για το πέρασμα σου!!!!...στις αναρτήσεις του Μαρτίου και του Απριλίου θα βρείς...άλλα ποιήματα δεν ανάρτησα ακόμα...δεν είμαι εμπορική...όταν το χέρι πάει στο χαρτί......οι Β/W ΕΙΚΟΝΕΣ πάντα υπάρχουν στη Ζωή μας...και χωρίς αυτές δε θα ξεχωρίζαμε τις φωτινές και γεμάτες χρώμα....σ'ευχαριστώ πολύ!!!!!...να είσαι πάντα καλά!!!!...καλό απόγευμα!!!!...και και καλό Σ/Κ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΕΥΑ.ΕΝΑΝ ΟΜΟΡΦΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ,ΜΕ ΟΝΕΙΡΑ ΤΡΥΦΕΡΑ,ΚΑΙ ΓΕΜΑΤΟΣ ΥΓΕΙΑ.ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΑΓΑΠΑΣ.ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ.ΧΡΙΣΤΙΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή