Παρασκευή 24 Ιουλίου 2009

ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΔΕΜ(Dreams))







11 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. VaD!!!...καλώς ήρθες και πάλι!!!!σχεδόν πάντα πρώτος στις ΕΙΚΟΝΕΣ...εεε μα δε βλέπεις ψάχνω ακόμα να τη βρώ...την Εδέμ...και ίσως με πολύ βοήθεια κοινού!!!χαχαχα...να εισαι καλά και σ'ευχαριστώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΕΙΑ ΣΟΥ evantik ,ΜΕ ΧΑΡΑ ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΩ ΠΑΛΙ,ΜΑΣ ΑΡΓΗΣΕΣ ,ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΠΙΟ ΣΥΧΝΑ.ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ ΠΩΣ ΤΗΝ ΕΔΕΜ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΝΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΟΥΜΕ.ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΑ ΑΛΗΘΕΙΑ.ΧΡΙΣΤΙΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Xristina!!!!!καλώς ήρθες και πάλι καλή μου στις
    ΕΙΚΟΝΕΣ!!!!δεν έφυγα...κάπου εδώ ήμουν αναζητώντας την Εδέμ...όσο την πλησιάζεις άλλο τόσο αυτή απομακρίνετε...ένα μυστήριο...το μόνο σίγουρο είναι αυτό που λές και συμφωνώ μαζί σου...να είσαι καλά γλυκιά μου!!!φιλιά και πολλά χαμόγελα:)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραιες εικονες Ευακι μας!!!!!!!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εδέμ... το κυνήγι της αιώνιας ηρεμίας γαλήνης σαγήνης;... Αν είναι έτσι έρχομαι και εγώ... Υπέροχες οι φωτογραφίες...

    Φιλί υδάτινο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γαλάτεια!!!καλή μου!!καλώς ήρθες και πάλι στις ΕΙΚΟΝΕΣ!!!..Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΟΛΑ!!!!!kiss***********Θεσσαλονίκης:)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΟΔΟΙΠΟΡΕ!!!!!ωωωωωω!!!!!!πολύ ωραίο σχόλιο!!!!
    ...έλα να γίνουμε πολλοί στην αναζήτησή της!!!!!
    ...οι φωτογραφίες ανήκουν στον Φωτογράφο Α.Μιχαλόπουλο...και οι ΕΙΚΟΝΕΣ τον ευχαριστούν πολύ!!!!!!όπως και σένα καλέ μου ΟΔΟΙΠΟΡΕ!!!!
    ..σου δίνω φιλία Θεσσαλονίκης!!!!...που όπως και να έχει ειναι υδάτινα!!!!χαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χχχμμμ εκει...εκει.... εκει στη 2η εικονα το σαλιγκαρι το βλεμμα μου φυλακισε...

    ενα τετοιο θησαυρο της θαλασσας εχω στο σαλονι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. fotini!!!τι ωραίο όνομα...φώτησες τις ΕΙΚΟΝΕΣ
    με το βλέμμα σου και οι θησαυροί της είναι παντού και θα υπάρχουν πάντα...καλώς ήρθες!!!:))
    ..πολλά χαμόγελα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή