Τετάρτη 19 Αυγούστου 2009

ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΜΙΑΣ ΕΡΗΜΗΣ ΓΗΣ(STORM))







10 σχόλια:

  1. Στην έρημη γη εξαφανίστηκες τόσον καιρό;Καλωσόρισεες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γεια σου

    όμορφες εικόνες, πολλές φορές το ερημικό τοπίο είναι πολύ πιο ωραίο, δεν κρύβει τον ορίζοντα, δίνει μεγάλη αίσθηση ελευθερίας και τα βράδια, ο ουρανός πιο καθαρός.

    τα λέμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. VaD!!ναι!εκεί ήμουν στην έρημη και άγρια γη...εκεί που τα άλογα ελεύθερα καλπάζουν...και τα αγριολούλουδα ξερένονται από το λίβα που φυσά...καλώς σας βρήκα!!!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. AlexMil!!καλώς ήρθες στις ΕΙΚΟΝΕΣ...σ'ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σχόλιά σου!!!...έτσι έννιωθα και γώ σ'αυτή τη γη(my Home,my sweet home))!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ίσως κάπου εκεί κρύβεται η ζωή που μας λείπει...

    Φιλί και καλώς όρισες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΟΔΟΙΠΟΡΕ!!καλέ μου ΟΔΟΙΠΟΡΕ!!!!...κάνε μια παύση και θα είναι κοντά σου!!!...σ'ευχαριστώ πολύ!!!!
    πολλά χαμόγελα:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ?ΛΙΓΟ ΜΕ ΑΠΟΘΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΡΟΜΑΖΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΑΓΡΙΑ ΚΑΙ ΕΡΗΜΑ ΜΕΡΗ.ΜΑΛΛΟΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ.ΣΕ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΕVANTIK,ΓΙΑΤΙ?ΧΡΙΣΤΙΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Xristina!!!!εδώ είμαι καλή μου...στις ΕΙΚΟΝΕΣ...
    ...έτσι νιώθεις...δεν είναι κακό...η άγρια ομορφιά τρομάζει...κι αυτή είναι η ομορφιά της να είναι άγρια και να παραμείνει άγρια...για μένα είναι το σπίτι μου...λυπάμαι αν σε τρόμαξαν οι ΕΙΚΟΝΕΣ... συνέχεια τη Θάλασσα και την Εδέμ?? υπάρχει και η άλλη πλευρά...:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΗ ΜΟΥ,ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΩ ΤΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΣ,ΑΛΛΑ ΝΑ.....ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΩ ΧΡΟΝΙΑ ,ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΠΟΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΕΜΑΤΕΣ ΦΩΣ ,ΧΡΩΜΑ ,ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΠΝΕΟΥΝ ΖΩΗ.ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ.ΚΑΠΟΤΕ ΑΓΑΠΟΥΣΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕ Η ΦΥΣΗ.ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ,ΕΧΩ ΠΑΡΑΞΕΝΕΨΕΙ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ,evantik.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Xristina!!!αχ!!δεν πρόσβαλες καλή μου τους τόπους που αγαπώ,μην ανησυχείς...οι ΕΙΚΟΝΕΣ στην επόμενη ανάρτηση θα σου προσφέρουν χρώματα και μυρωδιές για να σε κάνουν να νιώσεις όμορφα και οικεία!!!...είσαι τόσο ειλικρινής που αυτό με μαγεύει!!!φιλιά και να είσαι πάντα καλά!!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή